Fredagspanelen om katter och kaffe

Förra veckans Fredagspanel kommer här:

1. VAD ÄR DET FÖRSTA DU GÖR NÄR DU STIGER UPP PÅ MORGONEN?

Dricker kaffe. Det är en förutsättning för att jag ska kunna fungera som människa.

2. VILKET ÄR DITT FAVORITHUSDJUR?

Katter. Mina två senaste katter dog för 4,5 år sedan (den äldsta blev 22,5 år!) och saknaden efter dem är enorm.

3. VAR SITTER DU HELST I ETT FLYGPLAN?

Självklart helst i business class men den möjligheten har jag väldigt sällan. Och ska jag vara helt ärlig så tycker jag väl inte att det är så där jätteroligt att flyga privat. Det blir ju lite som att vara på jobbet på sin fritid.

4. VILKEN ÄR DEN VIKTIGASTE EGENSKAPEN HOS EN PARTNER?

Humor och ödmjukhet. Finns ingenting mer attraktivt!

5. VAR VILL DU HELST BO?

Jag trivs väldigt bra i den lägenhet jag bor i nu. Så småningom skulle jag dock vilja bo i hus med en liten trädgård.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0