Eloge till Cervera!

Ni som har följt min blogg vet säkert att jag har varit på jakt efter en rosa Steltontermos. Inte helt utan motgångar på vägen.

Först for jag runt en hel lördag på Uppsalas alla Cervera för att hitta min termos utan resultat. När jag sedan kom hem beställde jag den därför via Cerveras hemsida där den fanns som "nyhet".

Det visade sig dock att det inte riktigt stämde för jag fick ett mail av en förtvivlad tjej på deras kundtjänst som meddelade att just den rosa termosen utgått ur sortimentet (det hade blivit någonting fel på informationen på hemsidan).
Men här kommer riktig service in! Denna underbara tjej gav sig inte utan letade runt på olika butiker för att se om det fanns något exemplar kvar. Till sist hittade hon en som hon kunde skicka till mig.

Så tack vare en mycket serviceminded tjej på Cervera är jag nu en mycket lycklig ägare till en rosa Steltontermos. Och den är värd varenda krona! Den håller faktiskt värmen upp till ett dygn. En mycket bra investering. Och så himla fin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0