Hemma med lite färg på näsan

Både jag och min dator är hemma igen. Det känns som om jag har varit borta i flera veckor men det var bara fem dagar på vilka jag hann med att besöka tre olika länder.
Jag har till och med fått lite färg på kroppen. Las Palmas bjöd på strålande väder och när vi åkte därifrån i lördags eftermiddag var det hela 27 grader.
 
Detta gav mersmak och jag längtar vansinnigt mycket till min semester i januari.
 
Ni anar inte hur mycket jag njöt av denna frukost! Efter att ha jobbat hela natten och sovit i ett par timmar på morgonen så smakade denna måltid fullkomligt ljuvligt! Extra gott kanske eftersom vi åt utomhus.
 
Väskorna var tunga när jag kom hem eftersom jag passade på att köpa spanskt julgodis (turrón) och de goda Mojo-såserna (som man serverar till salta små potatisar):
 
 
 
I morgon ska jag rekommendera ytterligare en bra butik som jag hittade i Umeå och skriva en recension av Keplers senaste "Sandmannen".
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0