Salta och peppra med Hello Kitty

När jag är i Dubai besöker jag alltid Hello Kitty-butiken. I första hand för att leta presenter till en kompis lilla dotter men även för min egen skull. De har nämligen allt man kan tänka sig med den lilla söta katten på. Alltifrån kökssaker (jag har en stekspade prydd med Hello Kitty!), till smycken och hårspännen, bilbarnstolar (ja, riktiga!), kameror, iPhoneskal, plånböcker och väskor (och då i syfte att passa en vuxen människa).
 
Självklart blev det några julklappar till lilla Amie men jag köpte faktiskt två saker till mig själv där också. En av sakerna har jag inte packat upp ännu (hoppas hinna lägga upp en bild i morgon) men salt- och pepparkaren lyckades jag rota fram ur väskan.
 
Man kan aldrig anklaga mig för att inte ha barnasinnet kvar...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0