En förmiddag med inredning

Efter besöket hos läkaren i morse (som jag har i Upplands Väsby) passade jag på att åka förbi en av mina favoritbutiker - Inredningscompaniet - samt Mio för att leta mediamöbel, soffa samt ny byrå till sovrummet (ja, jag ska inte köpa allting på en gång men det finns uppenbara fördelar med att kunna åka och titta på en vardagsförmiddag).
 
Sökandet efter den rätta mediamöbeln kommer att gå vidare, däremot har jag kommit ett steg närmare att finna den soffan jag vill ha. Modellen är helt rätt men jag hittade ingen klädsel som föll mig i smaken...
Den perfekta byrån hittade jag dock! Jag kanske kan ha den i vardagsrummet och sitta på?
 
Eftersom jag ska till Hem & Villamässan nästa torsdag (förhoppningsvis med fina hemmafixaren Martin) så höll jag i slantarna när jag var på Inredningscompaniet (annars är det sällan jag går därifrån tomhänt). Jag köpte bara strykningsvatten. Ja, man sprayar på lite doftande vatten på tvätten och så luktar den ännu mera nytvättat!
 
Utanför butiken.
 
Strykningsvatten (medge att man föredrar franska här).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0