Fredagspanelen om hösten och kungafamiljen

Just nu har jag en vetedeg på jäsning (hann ju inte med att baka kanelbullar igår så jag gör det idag istället) och under tiden passar jag på att bjuda er på veckans Fredagspanel:
 
1. BLIR DU DEPPIGARE UNDER HÖSTEN?
 
Nej, snarare tvärtom. Visserligen har jag mycket svårt för kyla men alla vackra färger på hösten gör mig mer kreativ. Älskar också att man kan tända ljus igen på kvällarna och ta varma, väldoftande, långa bad. Hösten är väldigt mysig.
 
2. HAR DU NÅGON FOBI?
 
Förutom jordgubbar - nej.
 
3. VEM SKULLE DU VILJA SE MER AV PÅ TV?
 
Cam i "Modern family". Ikväll fortsätter äntligen säsong 3 på TV4 (onödigt långt uppehåll - säsong 4 drog i gång häromdagen i USA).
 
 
4. VAD TYCKER DU OM DET SVENSKA KUNGAHUSET?
 
Älskar dem! Dessutom beundrar jag dem mer och mer för varenda år som går. Jag är den första att söka politisk asyl i Kanada om Sverige blir republik.
 
5. VILKEN ÄR DIN BÄSTA KONSERTUPPLEVELSE?
 
Pearl Jam Globen i somras var majestätiskt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0