"Studiebesök" på The Cheesecake Factory nästa vecka

På onsdag nästa vecka kommer jag att vara på en snabbvisit i Dubai. Bland annat ska jag påbörja julklappsinköpen då.
Sedan jag var där sist i april har The Cheesecake Factory öppnat en restaurang i Dubai Mall (där jag kommer att tillbringa min tid eftersom Pottery Barn finns där och det är prio ett på vistelsen). Där tänker jag äta, främst i studiesyfte eftersom de gör helt ljuvliga cheesecakes.
Titta bara!
 
 
 
 
 
 
En riktig fest för ögat!
 
Kuriosa: The Cheesecake Factory är det stället som rollfiguren Penny i The Big Bang Theory jobbar på. Till min stora glädje upptäckte jag att Kanal 5 börjar sända säsong 6 av serien redan nästa tisdag, 21:00.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0