Ändrade planer

Det känns som om mina fötter har blivit körda i en köttkvarn. Resultatet av en intensiv arbetsvecka på dryga femtio timmar (har inte ens haft energi att räkna ihop antalet timmar ännu). En arbetsvecka där jag dessutom klivit upp mellan fyra och halv fem varje morgon.
 
Nu har jag ledigt i sju dagar och skulle egentligen åkt iväg till London i ett par dagar nästa vecka med en kollega. Men när jag slog på luren igår efter avslutad arbetsdag fick jag det tråkiga beskedet att han var tvungen att ställa in vår resa.
Så valen jag hade då var att antingen försöka hitta en ny reskamrat med kort varsel eller avboka hotellrummet.
 
Det blev ett avbokat hotellrum. Istället för att bli alltför besviken valde jag att se det som ett tecken att jag ska hålla i slantarna ett tag framöver. Dels ska jag ju till Dubai i slutet av oktober, dels har jag ju bokat en resa till Thailand i början av nästa år och vill dessutom fira min födelsedag i New York i mars.
 
Japp, med största sannolikhet var det ett tecken från ovan! Jag får mysa på hemmaplan i sju dagar istället.
 
Prio ett: mina arma fossingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0