Någon på Tele 2 som kan översätta?

Jag har nämligen inte tålamod att sitta i telefonkö i 15-20 minuter just nu som den beräknade väntetiden för närvarande är. Har heller ingen lust att vänta i fem arbetsdagar på att få ett mail besvarat.
Så var så goda! Förklara i kommentarsfältet vad problemet är.

 

 


Kommentarer
Postat av: Liz

Hmm, skumt.Verkar som att det är något mellan din dator och anslutningsdatorn. Har du en router? I så fall, testa starta om den :) tyvärr är jag inte så teknisk...

Svar: Jag är inte heller så teknisk ;) Det löste sig till slut. Tidigare satt någon på Tele2 och googlade på arbetstid vad som skrevs om dem på nätet och då fick man alltid snabbare svar än om man ringde kundtjänst.
Maria L

2012-09-27 @ 19:31:44
URL: http://booksonmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0