Orsak till extas

Pottery Barn skickar flitigt nyhetsbrev till mig på mailen. Älskar när de kommer. Jag tittar på bilderna, drömmer, planerar, önskar mig.
Det mailet jag väntat mest på kom igår: årets julkollektion.
 
Det var - utan att överdriva - en fröjd för ögat. En orgie av glitter och julkänsla. Jag såg framför mig hur mitt hem förvandlades till så där jul-igt som det bara kan bli i amerikanska romantiska komedier där snöflingorna är stora som dasslock och kransarna på dörrarna är så stora att jag kommer få låna lite av grannens för att få plats med en.
 
Och som ett tidigt julmirakel fick jag idag veta att jag ska åka till Dubai i slutet av oktober där Pottery Barn har en butik (i Dubai Mall för den som har vägarna förbi). Nu kan jag se sakerna med egna ögon, känna och klämma, handla i lugn och ro.
 
HÄR kan ni själva njuta av julkollektionen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0