Dyr torsdag

Dagen är inte slut ännu men ändå har den redan kostat en del...
Så här är det: man måste välja sina strider. Jag såg mig häromdagen besegrad. Jag kan inte ha fina naturliga naglar med det jobbet jag har. De måste förstärkas för att överleva.
Så jag bokade tid hos en tjej i Sigtuna som jag fått rekommenderat av en vän för att fixa dem.
 
Efter att jag hade borstat tänderna i morse och gjorde mig beredd att åka iväg till nageltjejen så kände jag att en tand kändes lite konstig. Självklart var det en bit på den som fattades. Fick ringa min tandläkare som var snäll nog att ta emot mig på eftermiddagen. Kostnaden för detta blev 670 kronor.
 
Att förstärka naglarna: 850 kronor. De blev dock väldigt snygga! Jag tröstar mig med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0