Fredagspanelen om desserter och skador

Jag har massor av bilder att lägga upp från Trädgårdsmässan som jag besökte igår. Men först blir det veckans Fredagspanel och därefter ett besök på gymmet. Sedan kommer bilderna.
 
1. DYRKAR DU SOLEN?
 
Jag kanske inte skulle använda just det ordvalet men jag - liksom de flesta andra människor - mår bättre av solsken. Jag blir gladare och mer kreativ under sommarhalvåret.
 
2. VILKEN ÄR DEN BÄSTA DESSERTEN?
 
Creme catalana. Fast jag älskar nästan alla desserter (utom de som innehåller jordgubbar).
 
3. VAD HAR DU FÖR FÖRHÅLLANDE TILL DINA GRANNAR?
 
Generellt bra. Ironiskt nog är den grannen som gnäller mest på andra grannar den som har stört mig mest genom åren. Men jag har inte hjärta att bli arg på henne på allvar för hennes IQ är lika hög som en slanggurkas.
 
4. NÄR SKADADE DU DIG SENAST?
 
Ärligt talat så skadar jag mig så pass ofta att jag inte riktigt kan urskilja när senaste gången var. Jag jobbar ju i en miljö som är ganska trång och har alltid ett par blåmärken på mina ben.
 
5. VAD ÄR DET FÖRSTA DU GÖR NÄR DU KOMMER HEM FRÅN JOBBET?
 
Tar av mig uniformen. En av många fördelar med mitt jobb är att jag aldrig behöver ta med mig det hem.
 
Creme catalana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0