Fredagspanelen om svenska kungahuset och allergier

Efter en nästan onödigt intensiv arbetsvecka har jag nu tre dagars ledighet att se fram emot. Den ledigheten inleder jag med veckans Fredagspanel (innan jag lägger mig i soffan resten av kvällen):
 
1. VILKEN ÄR DEN MEST ÖVERSKATTADE HÖGTIDEN?
 
Midsommar och Nyår. Högtider för par som oftast slutar i besvikelse.
 
2. VILKEN KÄND PERSON SKULLE DU VILJA BYTA LIV MED FÖR EN DAG?
 
Madonna. Jag är väldigt nyfiken på hur hennes vardag ser ut. Hinner hon att umgås med alla sina barn? Saknar hon ödmjukhet även privat?
 
3. HUR BLIR DU NÄR DU BLIR BERUSAD?
 
Det är väldigt, väldigt sällan jag blir berusad. Men när jag väl blir det blir jag oftast ganska fnittrig och ännu mer flirtig.
 
4. HUR ÄR SIN SYN PÅ DET SVENSKA KUNGAHUSET?
 
Älskar dem! Och beundrar dem mer och mer för varje dag som går. Var hittar de kraften att representera ett folk som är så avundsjuka och missunnsamma?
 
5. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT?
 
Ja. Myggor. De myggbett jag får svullnar upp som om jag fått ett getingstick och gör ungefär lika ont. Ibland får jag även feberfrossa. Men jag köpte på mig ett rejält lager med myggspray i vintras när jag var i Thailand på semester så nu ska även jag klara av de elaka svenska myggorna i sommar.
 
Bästa myggsprayen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0