Fredagspanelen om Duckfaceläppar och favoritdofter

Veckans Fredagspanel (ett par dagar sent) tillägnas mina kollegor Teddy och Peter:
 
1. VILKEN SUPERHJÄLTE SKULLE DU VILJA BYTA JOBB MED?
 
Hulken kanske borde få ha mitt jobb en dag och skrämma skiten ur människor som röker på toaletterna?
 
2. VEM SPELAR DIG I FILMEN OM DITT LIV?
 
Rooney Mara. Inte för att sannolikheten är speciellt stor att någon någonsin skulle vilja göra en film om mitt liv men mest på grund av att jag älskar henne och är fortfarande lite upprörd över att hon aldrig fick en Oscar för sin rolltolkning av Lisbeth Salander.
 
3. HUR LÅNG TID ÄGNAR DU FRAMFÖR SPEGELN VARJE MORGON?
 
Senast igår kom jag att tänka på att jag oftare och oftare privat går osminkad (på jobbet däremot har jag alltid på mig smink). Så en ledig dag väldigt kort tid och när jag jobbar kanske det tar en kvart att få på sig allt.
 
4. VILKEN MODETREND BORDE UTPLÅNAS?
 
Duckface-läpparna. Kan ingen man vara snäll nog att berätta för alla dessa kvinnor som plutar med läpparna som besatta på bild att de inte ser riktigt kloka ut?! Och om man lägger in fillers i läpparna: gör det då så att det ser naturligt ut!
 
5. VILKEN ÄR DIN FAVORITDOFT?
 
På mig själv: Dolce & Gabbanas röda (den första som kom i röd sammetsask och som numera är vansinnigt svår att hitta). På män: Gaultiers Le Male.
De flesta män jag har förälskat mig i har doftat Le Male. Se det som ett tips...
 
Fina Rooney!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0