Fredagspanelen om naglar och ovanor

Trots min förkylning har jag haft en produktiv förmiddag. Har hunnit med en massa "måsten" (som att betala räkningarna till exempel). Och nu blir det veckans Fredagspanel:
 
1. HAR DU NÅGONSIN FÅTT SPARKEN?
 
Nej, inte för dåligt uppförande i alla fall. Men jag har blivit uppsagd ett par gånger på grund av arbetsbrist och konkurser (någonting man går igenom ett par gånger i karriären som flygande).
 
2. VILKET VAR DITT FÖRSTA SMEKNAMN?
 
Lillis. Min pappa kallade mig för det när jag var barn. Och även in i vuxen ålder faktiskt.
 
3. VILKA OVANOR GÖR DIG GALEN?
 
Folk som biter på naglarna. Naglar är inte mat - det är en utsmyckning!
 
4. VILKEN ÄR DEN BÄSTA RESAN DU VARIT PÅ?
 
Förhoppningsvis ligger den framför mig. Men hittills skulle jag vilja säga att den resan jag var på ensam nu i januari till Thailand var helt fantastisk. Det var verkligen semester.
 
5. OM DU FICK BLI EN ANNAN FÖR EN DAG - VEM SKULLE DET VARA?
 
Iman. Jag skulle vilja ha en lika talangfull man som hon har. Och hon själv verkar vara en ovanligt klok kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0