Fredagspanelen om mat och dolda talanger

Ledig fredag inleds med veckans Fredagspanel:
 
1. VAD ÄGNAR DU MEST TID ÅT NÄR DU INTE JOBBAR?
 
Träning, matlagning och läsning. 
 
2. VILKET LAND HAR DEN BÄSTA MATEN?
 
Italien! Det bästa köttet hittar man dock på Las Palmas. Och ingen kan hamburgare som amerikanerna.
 
3. NÄR VAR DU SENAST UTOMLANDS?
 
Jag kom ju ganska nyligen hem från semestern i Thailand. Sedan fick jag genom jobbet vara på Las Palmas i lite mer än ett dygn. Jag är ju ganska ofta utomlands även om det inte alltid är i semestersammanhang. Den 6 mars är det dock dags för lite semester igen då jag åker till New York för att fira min födelsedag.
 
Bild från semestern i Thailand.
 
4. SPARAR DU ELLER SLÖSAR DU?
 
Jag sparar ihop till något jag vill ha. Min regel är att aldrig köpa saker för pengar som jag inte har.
 
5. BERÄTTA OM EN DOLD TALANG?
 
Jag har ett extremt bra minne för datum och årtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0