Fredagspanelen med en Ziggy Stardust-dokumentär

Redan idag - torsdag - kommer veckans Fredagspanel:
 
1. VEM VAR DIN BARNDOMSIDOL?
 
Mina första idoler var självklart ABBA. Uppskattar och älskar fortfarande deras musik. Sedan - i nioårsåldern - kom David Bowie in i mitt liv och där har han funnits sedan dess. Han är ännu idag min stora idol.
 
(Ovan en dokumentär om Ziggy Stardust-perioden från BBC) 
 
2. HAR DU SAMLAT PÅ NÅGOT I DITT LIV?
 
Erfarenheter.
 
3. VAD GÖR DU EN LEDIG HELG?
 
Tar det lugnt! Tränar, träffar vänner, lagar mat. Slumpen har sett till att jag är ledig varenda helg i februari vilket är mycket ovanligt. Kanske blir det bio någon helg framöver?
 
4. VILKEN TYP AV PROGRAM SER DU HELST PÅ TV?
 
Sitcoms (mina favoriter just nu är "The big bang theory" och "Modern family"), matlagningsprogram och inredningsprogram.
 
5. ÄR DU EN MORGONMÄNNISKA?
 
Ja, det är jag faktiskt. Jag tycker inte om att sova länge på morgonen för då känns det som om mycket av dagen går förlorad. Jag är mer produktiv tidigt på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0