Lite moln på himlen

Det har varit lite molnigt till och från idag här i Ao Nang. Förvisso ändå över trettio grader varmt men jag har inte haft samma behov av att slänga mig i poolen lika ofta. Till min stora glädje.

Trots att jag är född i Fiskarnas tecken så är mitt förhållande till vatten komplicerat. Jag har en teori om att jag drunknade i ett tidigare liv och kan inte se undervattensbilder på tv utan att tappa andan.
För att göra en lång historia kort: jag drar mig för att bada (hemma i badkar med massa väldoftande skum är en helt annan sak).

Dagen till ära hade jag hela poolområdet för mig själv. Det kom inte någon annan på hela dagen och jag kände mig som en riktig primadonna!

Mitt enda sällskap var Elizabeth Gilbert (vars underbara bok jag snart är klar med).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0