Välkommen 2013!

Hemma igen efter en mycket trevlig nyårshelg i Göteborg. I tjänst visserligen men jag och kollegorna kunde ändå äta en fullkomligt fantastisk nyårsmiddag på restaurangen "Hos Pelle". Ett ställe som verkligen rekommenderas för er som bor i området eller om ni är på besök i staden.
 
När jag landade på Arlanda sent i går kväll möttes jag av plusgrader och barmark. Uppskattat - jag är obeskrivligt less på snön nu.
 
Nu har jag två dagar ledigt, på fredag har jag en pytteliten jourtjänstgöring och sedan är det dags för tre veckors semester.
2013 kommer att bli ett bra år - jag har många roliga saker att se fram emot.
 
Ikväll ska jag trängas med nyårslöftena på gymmet!
 
Restaurang Hos Pelle.
 
Vid 12-slaget tog vi oss torget utanför Clarion Post (Skandinaviens coolaste hotell!) för att se fyrverkerierna. Vi gick in i receptionen för att beundra granarna i taket.
 
En underbar godisbutik ligger på Östra Hamngatan: 4-gott. Enormt utbud men vansinnigt trångt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0