Fredagspanelen om sommar och kaffe

Ledig torsdag, naglarna nyfixade, 25 grader i skuggan. Då blir det veckans Fredagspanel:
 
1. VAD ÄR DET BÄSTA MED SOMMAREN?
 
Ljuset, värmen, möjligheten att vara utomhus mer. När jag kom hem från jobbet vid midnatt i natt var det fortfarande tjugo grader i luften. Det är fullkomligt ljuvligt!
 
2. TROR DU PÅ SJÖODJUR?
 
Nej. Inte Loch Ness. Men jag är rädd för väldigt mycket som finns i vatten på riktigt. Typ mördarmanet och hajar.
 
3. HUR VILL DU HA DITT KAFFE?
 
Starkt. Och flera gånger om dagen.
 
4. VILKEN ÄR DIN MESTA LAST?
 
Snuset. Eller ska jag vara helt ärlig så är jag både beroende av nikotin och koffein. 
 
5. ÄR DET FÖR MYCKET SPORT PÅ TV?
 
NEJ!!! Sedan är det inte alls all sport som jag tycker om att följa (som fotboll till exempel). Men generellt ser jag gärna mer sport i tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0