In progress...

Sakta och säkert börjar förvandlingen av min lägenhet att ta form. Min senaste idé är att glasa in balkongen. Jag har varit emot det tidigare men är det någonstans jag märker av klimatförändringarna så är det just där. När jag flyttade in i den här lägenheten för elva år sedan kunde jag utan problem ha blommor där ute - nu blåser de bara sönder.
 
Nu har jag dock sett fördelarna med en inglasad balkong. Dels blir det ju som ett extra rum som man kan inreda lite fint och även utnyttja till viss del även på vintern, dels höjer det värdet på lägenheten. Föreningen har också godkänt min idé så nu ska jag bara samla offerter. Jag har ingen aning om vad sådant kan kosta. Vet ni?
 
Sedan ett tag tillbaka har jag också letat efter en gammal byrå (till sovrummet) som jag kan måla om och fixa till. Hittade en på nätet som jag ska åka och hämta nästa helg.
 
Det blir en kreativ höst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0