Lång helg framför mig

I morse klev jag upp i Helsingfors. Klockan 03:15 svensk tid! Nu är dock en intensiv arbetsperiod över och jag har en riktig långhelg att se fram emot: jag börjar inte att jobba igen förrän på måndag eftermiddag.
 
När jag kom hem idag lyssnade jag på Henrik Lundqvist sommarprat i radio (jösses, mannen låter till och med snygg!), sedan åkte jag iväg till Tele2 i Sollentuna och lämnade in min iPhone. Igen. Den "nya" jag hämtade för drygt tio dagar sedan var sönder redan när jag fick den (jäklar vad tröttsamt teknik kan vara). Men det var lika bra att ha det gjort idag så jag kan njuta av mina lediga dagar sen.
 
Framför allt ska jag träna. Det har inte blivit någon träning alls de tre senaste dagarna på grund av långa arbetsdagar (och extremt tidiga mornar). Det ska jag ta igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0