Fredagspanelen om sömn och äcklig mat

Hemma igen efter att ha levt i en resväska i nästan två veckor. Nu ska jag bara vara hemma och njuta i tre dagar innan det är dags att dra iväg igen...
Ska lägg upp lite bilder från New York senare idag. Men först kommer förra veckans Fredagspanel:
 
1. NÄR BÖRJAR VÅREN FÖR DIG?
 
Mentalt redan 1 januari. Efter jul och nyår har jag redan fått nog av vintern och längtar efter plusgrader.
 
2. VILKET ÄR DITT BÄSTA KNEP NÄR DU HAR SVÅRT ATT SOMNA?
 
Önskar jag hade några bra knep eftersom jag i perioder lider av insomnia och det är ren tortyr.
 
3. ÄR DU EN DÅLIG FÖRLORARE?
 
Inte alls. Men det beror nog mest på att jag inte är en tävlingsmänniska.
 
4. NÄR GRÅTER DU?
 
Väldigt ofta. Av både glädje och sorg. Jag blir lätt rörd så jag kan inte ens titta på Oscarsgalan utan att fälla en tår.
 
5. VILKEN ÄR DEN ÄCKLIGASTE MATEN DU VET?
 
Halv- och helfabrikat. Jag är inte ett dugg förvånad över att de hittat spår av hästkött i färdiglagat mat. Jag är mer förvånad över att det faktiskt finns människor som köper skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0