Påskpanelen om traditioner och fåfänga

Det var väldigt länge sedan jag hann att göra en uppdatering. Har fortfarande massor med bilder från New York att lägga upp. Det har dock varit lite intensivt de senaste veckorna med mycket jobb och mycket tid hemifrån. Massor med träning har jag hunnit med också - till min stora glädje!
 
Idag har jag jourtjänstgöring och passar då på att bjuda er på veckans Fredagspanel:
 
1. ÄR TRADITIONER VIKTIGT FÖR DIG?
 
Ja. Jag har en del traditioner som är viktiga för mig personligen. Sedan finns det högtider som man traditionellt firar men som inte betyder ett dugg för mig (Midsommar till exempel).
 
2. VILKET LAND RESER DU HELST TILL?
 
USA. I synnerhet nu när det är så snuskigt billig för oss att handla där. Jag gillar dessutom människorna. Vi har mycket att lära av dem när det gäller till exempel service.
 
3. HAR DU NÅGON LÄSKIG FOBI?
 
Nej, men en ovanlig: jag har jordgubbsfobi.
 
4. HUR FÅFÄNG ÄR DU?
 
Egentligen alldeles för fåfäng. Jag använder gärna produkter med hög kvalitet (=dyra) både till hud, hår och naglar. Men nu för tiden försöker jag gå osminkad så mycket som möjligt när jag är ledig för att vila huden (eftersom jag måste bära makeup på jobbet). Jag är noga med hårinpackningar och ansiktsmasker, men... jag vårdar min insida lika noggrant. Ett harmoniskt inre gör alla människor vackra.
 
5. NÄR BLIR DU RIKTIGT ARG?
 
Det finns fem säkra sätt att hamna på min Shit-list och som gör mig riktigt, riktigt arg:
 
1. När någon ger mig The Silent Treatment.
 
2. När någon ljuger för mig.
 
3. När någon sviker mitt förtroende.
 
4. När någon behandlar mig som förståndsbegränsad.
 
5. När någon gör sig rolig på min bekostnad.
 
Jag blir heller inte så glad när människor är fräcka nog att slösa med min tid...
 
GLAD PÅSK, KÄRA VÄNNER!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0