Fredagspanelen om favoritmånader och allergier

På rätt dag och allting kommer nu veckans Fredagspanel:
 
1. VILKET TV-PROGRAM ÄR DET FÖRSTA DU MINNS?
 
Julkalendern 1979, "Trolltider". Vad jag minns mest om tv i min barndom var att min pappa alltid refererade sportsändningar som "allmänbildning". Jag var drygt tio år innan jag förstod att begreppet var bredare än bara sport.
 
2. VILKET ÄR DITT FAVORITPÅLÄGG?
 
Jag undviker att äta smörgåsar men ibland tar jag hårt bröd efter träning (när jag har kört på förmiddagen) med tonfisk och avokado (samt svartpeppar som jag kan äta till nästan allt).
 
 
 
3. VAD ÄR DET OVANLIGASTE DU VARIT MED OM?
 
Förmodligen det jag går igenom nu i livet. Alla tänkbara värden i kroppen är perfekta men jag tappar ändå allt hår. En ganska förtvivlad situation.
 
4. VILKEN MÅNAD ÄR DIN FAVORIT?
 
Jag gillar dem alla på ett eller annat sätt. Februari kanske brukar vara den tråkigaste men nästa år har vi ju vinter-OS att se fram emot så då blir det ju riktigt skoj.
November som är en grå och tråkig månad brukar vara den månaden som jag blir förälskad så den gillar jag ju självklart.
 
5. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT?
 
Ja, mygg. De myggbetten jag får ser ut som getingstick och svider lika mycket. Ibland får jag även feberfrossa av betten. Men jag har bra spray från Thailand som håller myggorna långt, långt borta från mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0