Fredagspanelen om skratt och vidskeplighet

Innan dagens första träningspass kommer veckans Fredagspanel:
 
1. VAD SKRATTAR DU HELST ÅT?
 
Sheldon Cooper, Cam i "Modern family" och Ricky Gervais.
 
Ett stycke tv-historia. Jag skrattar lika mycket varje gång.
 
2. ÄR DU VIDSKEPLIG PÅ NÅGOT SÄTT?
 
Nja... Förmodligen mer än vad jag är villig att erkänna.
 
3. VILKEN ÄR DIN BÄSTA EGENSKAP?
 
Människor beskriver mig som "snäll" vilket jag inte alls tar som en komplimang. Kossor är snälla. Och korkade. Även om jag är alldeles för godtrogen för mitt eget bästa så är jag långt ifrån ointelligent. Jag är så väl medveten om när jag blir förlöjligad.
 
4. VILKEN IDROTTSSTJÄRNA ÄR DIN FAVORIT?
 
Foppa. Självklart.
 
5. LYSSNAR DU MYCKET PÅ RADIO?
 
Jag gjorde tidigare men i år har det inte blivit så mycket. Det har varit mitt "Bowie-år" och det är uteslutande honom jag har lyssnat på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0