Ego-dagar

Det har varit lite väl mycket den senaste tiden och därför blev det inga "måsten" för mig igår eller idag. Det blev två dagar som jag bara har ägnat åt mig själv.
Två träningspass igår och en hårdhänt massage på eftermiddagen (jag är till och med lite öm i ryggen idag).
 
Dagen inledde jag med ett axelpass följt av ett spinningpass. Obeskrivlig lycka för mig som har en upfuckad sköldkörtel (och därmed oförmögen att svettas som en normal människa) var att svetten rann i pannan under passet.
 
Tänkte faktiskt hinna med ett styrkepass till i eftermiddag. I morgon åker jag nämligen iväg på jobb till Dubai och då går tre träningsdagar bort. Jag ska visserligen passa på att köpa lite julklappar plus några födelsedagspresenter så jag lär nog bränna ett par kalorier i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0