Fredagspanelen om tågresor och kylskåp

Jo då. Nu börjar jag komma i fas. Har till och med fått tummen ur röven och ringt till läkaren för att boka tid angående min sköldkörtel nu på morgonen (nästa vecka ska jag dit).
Här är veckans Fredagspanel:
 
1. VILKEN ÄR DEN LÄNGSTA TÅGRESA DU GJORT?
 
Stockholm-Malmö. Jag kan väl tycka att det är ganska rogivande att åka tåg ibland men jag delar inte Sheldon Coopers villkorslösa kärlek till dem. Och jag fullkomligt hatar pendeltåg. Hur svårt ska det vara att få kollektivtrafiken att fungera i Stockholm? Det är faktiskt inte en stor stad.
 
2. VILKET ÄR DITT FÖRSTA FRÅGESPORTMINNE I TV?
 
"Kvitt eller dubbelt". Jag kunde allt om David Bowie när jag var i tonåren och blev föreslagen att söka. Men inte ens då lockade en medverkan i tv.
 
 
3. VAD FINNS ALLTID I DITT KYLSKÅP?
 
Nagellack, fransk senap och mousserande vin.
 
4. TROR DU ATT SNÖMANNEN FINNS?
 
Nej.
 
5. HUR VILL DU HELST BLI BORTSKÄMD?
 
Med kärlek och omtanke.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0