Antikmässa i Kista

Gårdagen gick åt till återhämtning efter ganska intensiva arbetsdagar i Göteborg. Jag hade dessutom fått för mig att försöka gå in mina sprillans nya skor på den slingan. Det var inte ett bra beslut. Jag borde ha lärt mig vid det här laget att det tar en evighet för mina fötter att vänja sig vid nya skor, hur sköna de än må vara.
Så hem kom jag med hysteriskt ömma fötter.
 
Den senaste tiden har det känts som om jag bara är hemma och vänder. I morgon ska jag iväg igen (till Norrland den här gången). Jag hoppas att oktober blir lite lugnare.
 
Av en händelse fick jag härom dagen veta att Antik- och Kuriosamässan är i Kista den 27-29 september (jag visste inte ens att de hade mässor där längre). Då är jag dessutom ledig så jag hoppas att den kommer att vara lika bra som den i Älvsjö var i februari.
 
Här är lite bilder från den:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0