Fredagspanelen om kräftor och bollsinne

I morgon bitti bär det av för tre nätter (inklusive en massa jobb) i Göteborg. Men innan dess bjuder jag er på veckans Fredagspanel:
 
1. TYCKER DU OM ATT ÄTA KRÄFTOR?
 
Jo då. Absolut! Fast jag tycker inte om att skala dem. Jag får sår på händerna.
 
2. PLOCKAR DU SVAMP?
 
Nej, aldrig. Är faktiskt inte så där jätteförtjust i att äta svamp heller (förutom de färska champinjonerna man kan köpa i affären).
 
3. HAR DU BRA BOLLSINNE?
 
Inte ett dugg faktiskt. Jag är född helt utan bollsinne och ska hålla mig så långt ifrån bollar som möjligt.
 
4. VART VILL DU HELST RESA?
 
Jag vill alltid till New York. Men nästa resa blir nog till London för lite shopping.
 
5. GÅR DU OFTA PÅ BIO?
 
Nej. Fast jag går oftare på vinterhalvåret än på sommaren. Sedan beror det ju helt och hållet på utbudet också. Ibland går det flera månader utan att de visar någonting som jag är nyfiken att se.
Bild lånad från alltommat.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0