Fredagspanelen om märkliga dieter och historiska tv-ögonblick

 
Än så länge idag har jag hunnit med att raka benen, en pedikyr samt en liten promenad ner till affären. Strax lunch och gym men först veckans Fredagspanel:
 
1. FÖLJER DU NÅGON DIET?
 
Jag undviker vita kolhydrater i min vardagliga kost även om jag unnar mig det ibland. Men de flesta dieter som det skrivs om just nu gör mig vansinnig eftersom de flesta verkar bara leta efter ett sätt att gå ner i vikt utan att röra på sig. Motion behöver ALLA. Lägg fokus på att äta efter sunt förnuft och energin på träning istället för märkliga dieter.
 
2. VAD ÄR DET MESTA DU VUNNIT?
 
Hm... Ett par tusen kanske. Jag var precis och hämtade ut tre stycken Trisslotter som jag vann fredagen den 13:e (jag köper alltid Triss den dagen).
Jag får återkomma när jag har skrapat dem - det kanske är en storvinst.
 
3. VILKEN FISK TYCKER DU ÄR GODAST?
 
Lax. HÄR finner ni mitt favoritrecept på lax.
 
4. VILKET TV-ÖGONBLICK GLÖMMER DU ALDRIG?
 
Live Aid. Jag känner mig lyckligt lottad som fick vara med om den händelsen. Jag var tolv år gammal och såg alla sexton timmarna på tv.
 
 
 
David Bowie framför sin "Heroes" på Live Aid-galan, 13 juli 1985. Fortfarande idag får jag gåshud när jag ser klippet.
 
5. VILKET ÄR DITT FAVORITDJUR?
 
Katter. De har en avundsvärd integritet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0