Fredagspanelen om skaldjur och gröna fingrar

Min arbetsdag var slut redan klockan nio i morse. Nu tar jag helg på riktigt och passar på att bjuda på veckans Fredagspanel:
 
1. VILKET SKALDJUR ÄR DIN FAVORIT?
 
Hummer. Ärligt talat är det ju inte så ofta man äter det och kanske just därför är det så gott. Fast jag är väldigt förtjust i skaldjur över huvud taget.
 
 
2. HAR DU GRÖNA FINGRAR?
 
Inte alls. Det är till och med så pass illa att mina två växter trivs bättre i trapphuset än inne i min lägenhet.
 
3. VAR SKULLE DU HELST ÅKA MED EN TIDSMASKIN?
 
Den här frågan hade jag för ett par veckor sedan också. Då svarade jag att jag skulle vilja se en Ziggy-konsert och jag står fast vid det.
 
4. VAD FINNS ALDRIG I DITT KYLSKÅP?
 
Halv/helfabrikat, inälvsmat och jordgubbar (samt allting som kan tänkas innehålla jordgubbar).
 
5. BRUKAR DU GÅ MOT RÖD GUBBE?
 
Inte gärna men det händer. Jag är försiktig även när jag har grön gubbe. Jag litar inte på bilister. En del kör som galningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0