Laddar för en bra träningsvecka

Det sägs ju att man ska smida medans järnet är varmt. Just nu fungerar träningen fantastiskt bra. Kom precis hem från gymmet där jag körde bröst (min svagaste muskelgrupp) och triceps. De senaste dagarna har jag haft extra energi på gymmet och jag njuter varje sekund av det.
 
I kväll blir det även lite konditionsträning i form av ett spinningpass.
 
Eftersom det går så pass bra just nu hoppas jag att jag kommer att få tid att träna så mycket som möjligt den kommande veckan. Jag har två jourdagar tisdag-onsdag, sedan är jag ledig torsdag och fredag (på torsdag ska jag iväg på Hem & Villamässan i Älvsjö) och jour igen i helgen.
 
Så har jag tur blir detta en kanonvecka för träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0