Mandelolja i badet

Jag röjde rejält här hemma igår på eftermiddagen. Hittade bland annat en gammal låda med papper i som jag gick igenom. Efter det drog jag slutsatsen: rensa i röran oftare!
 
Känslan efter man har röjt och slängt är dock så skön. Det är som att rena själen en smula.
 
Eftersom jag även hann med att skura badrummet (älskar känslan att gå in i ett nystädat badrum) så belönade jag mig med ett varmt bad på kvällen. Med skum och mandelolja.
Hittade mandelolja av en händelse på Medstop härom dagen. Det ska tydligen vara väldigt bra för huden så nu får jag ha i ett par droppar i vattnet varje gång jag badar och se om det stämmer.
Jag kände mig i alla fall mjuk efteråt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0