Comeback!

Efter att ha försökt ta någon form av världsrekord i antal förkylningar med minsta möjliga intervaller gjorde jag idag comeback i styrketräningslokalerna (senaste riktiga styrkepasset var i mitten av februari - körde ett snabbt axelpass förra veckan som knappt räknas innan ett spinningpass).
 
Men idag hade jag ingen förkylning, ingen nackspärr. Bara en massa träningslust i kroppen. Det var dock som att börja om från början.
Jag för ju träningsdagbok så jag kunde sorgset konstatera att jag tappat rejält med styrka i musklerna efter alla förkylningar och ofrivillig "vila".
 
Nu ser jag fram emot en givande träningsvår. Klarar inte av flera bakslag nu.




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Skönt att höra att du mår bättre. Var lite orolig ett tag att det var något allvarligare än "bara" förkylningar.
Kram

Svar: Tack Cecilia! Jag har också varit orolig kan jag lova eftersom jag aldrig blir sjuk annars. Men ett tungt arbetsschema det första kvartalet var väl förklaringen hoppas jag. Kram på dig!
Maria L

2014-04-02 @ 08:16:48
URL: http://blogg.baciofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0