Planering inför vintersemestern

Jag har ett större behov av att åka iväg på semester på vintern än vad jag har på sommaren. I vintras blev det ingen resa på grund av att förra sommaren och framför allt hösten här hemma var så ljuvlig. Jag tyckte inte "att det behövdes".
När januari kom ångrade jag mig självklart bittert. Då mer än någonsin behövde jag komma iväg till sol och värme.
 
Därför har jag i år bättre framförhållning. Jag kommer förmodligen bara att vara hemma på min sommarsemester i augusti så därför tänkte jag slå på stort i vinter istället (den svenska sommaren är ju dock - när den visar sig från sin bästa sida - helt oslagbar!). Mailade jobbet igår och de har redan beviljat semesterperioden.
Så nu kan jag boka och planera.
 
Planen är en vecka i Chicago och två veckor i Thailand. Helst av allt skulle jag ju vilja åka till New York men hotellpriserna där är perversa. I Chicago kan man fortfarande hitta bra hotell till bra priser. Jag ska ju faktiskt bara over there för att shoppa!
 
Här är lite bilder från min senaste semester i Krabi i januari förra året:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0