Sista dagen på utmaningen

Idag är sista dagen på 100-dagarsutmaningen (idag har det alltså gått hundra dagar på 2014). Reglerna var enkla: ingen alkohol, träning minst fyra gånger i veckan och hälsosammare mat.
Jag var jättetaggad. Men det dök upp andra utmaningar som jag inte riktigt räknat med - som tre förkylningar på sex veckor. Ingenting förstör träning som just förkylningar. På grund av detta nådde jag inte de målen jag satt upp för mig själv. Dock har jag inte druckit alkohol och försökt att hålla mig till bra mat under hela perioden.
 
Nu är jag för tillfället frisk och träningssugen som aldrig förr! Så jag fortsätter i samma anda som var tänkt årets första hundra dagar (med undantag för att jag nu får skåla i champagne om Tre Kronor tar revansch i hockey-VM).
På agendan idag stod bröst och triceps. I morgon är jag också ledig från jobbet så då kanske jag till och med hinner med två träningspass.

Nu ökar vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0