Vårledig!

Efter fem nästan overkligt intensiva - men fantastiskt roliga - arbetsdagar har jag nu äntligen påskledigt. I fyra dagar. I rad!
Fötterna ömmar något fruktansvärt. Tänkte det var dags igår för vårpremiären av stödstrumpbyxor och pumps. Kan bara ännu en gång konstatera att mannen som uppfann dessa två hatade kvinnor. För det första tar det en evighet att få på sig dessa strumpbyxor. För det andra finns det ingenting som är så obekvämt. Pumps må vara elegant men rena döden för fötterna.
 
Min plan nu är dock att traska omkring i mina supersköna Asics i fyra dagar. Hoppas på strålande väder för jag behöver lite frisk luft i lungorna.

Smärta!



Så här fint var det vid Märsta station igår när jag åkte till jobbet. Visst blir man glad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0