Tillbaka från de döda

Ska man se någonting positivt i situationen så är det följande: jag är glad att det hände hemma och inte på jobbet. I går natt fick jag min första magsjuka på 15 år. Med tillhörande febertopp.
 
Nu är jag feberfri men matt i hela kroppen. Jag ska egentligen inte klaga. Jag har blivit välsignad med ett bra immunförsvar och slipper oftast att åka på influensor osv (jag menar, inte en magsjuka på 15 år trots att jag kommer i kontakt med så många olika människor varje dag!).
 
Missade tyvärr kompis Mattias födelsedagskalas igår på grund av detta men hoppas att han har tid för mig ikväll istället.
 
Nu ska jag ta mig ut på en lugn och harmonisk promenad för att få lite frisk luft i lungorna.




Kommentarer
Postat av: Barbro

Drabbades själv av magsjuka under våren(även om jag åtminstone något naivt har intalat mig själv att det enbart inträffar på vintern), och kan bara säga att det är vidrigt. Fullkomligt vidrigt!
Men det går ju som sagt relativt snabbt över, och man tappar väl något i vikt!
Vad bra att du känner dig bättre nu!
kram/
B

Svar: Tack Barbro! Jag tror helt enkelt kroppen behövde rensa ur sig lite. Nu är jag till och med piggare än innan :)Kram till dig!
Maria L

2014-08-09 @ 23:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0