Livstecken och förkylning i kroppen

Nej, vänner. Jag har inte glömt bort att jag har en blogg. Det har bara varit lite väl mycket den senaste tiden och jag har valt att prioritera träningen på min lediga tid.
Januari och februari blir oerhört tuffa men jag ser en ljusning på jobbfronten från och med mars. Till och med bättre än tidigare om allting går som det ska.
 
Igår sa dock kroppen ifrån. Efter träningen på förmiddagen kände jag att jag hade en begynnande förkylning på gång. Tack och lov hann jag att attackera den i tid med Enchinagard, Dayquil och Nyquil. Förkylningen kunde inte bryta ut på allvar men jag har ändå tvingat mig till vila från träningen idag för att vara på den säkra sidan.
 
Istället ägnar jag söndagen åt att preppa matlådor och baka lite gott till kollegorna. Har precis tagit ut ett par havrerutor ur ugnen som kollegorna ska få smaka i morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0