Snö och benträning

Ännu en dag med jourtjänstgöring som jag fick tillbringa hemma. Jag kan verkligen inte klaga eftersom min fritid under januari är strängt begränsad.
Jag sov länge, vilade, åt, beställde lite saker på nätet (alltså, nätbutikerna är min räddning i januari!) och förberedde mig mentalt för att gå till gymmet.
Ja, det var inte själva besöket på gymmet som behövde mental förberedelse utan promenaden dit. Idag först beslutade sig nämligen snön att komma till förorten. Min bestämda åsikt är att om den inte har kommit hittills behöver den inte komma alls!
Jag har vårkänslor ju! Men det var bara att leta fram Uggsen, min Parkas och en varm mössa och traska dit.
 
Passet på gymmet gick jättebra! Det var inte så trångt där idag för "nyårslöftena" tar sig inte till gymmet i rådande väderlek. De stannar hemma.
Jag körde ben och det går bättre och bättre för varje gång. Jag märker verkligen mina framsteg och nu har det blivit min favoritdag på gymmet.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0