Gammal passbild

Jourtjänstgöring hela eftermiddagen idag. Hoppas på att få tillbringa hela den i solen på balkongen med Bridget Jones.
Sov hela tio timmar i natt vilket är ett ganska säkert tecken på att jag har jobbat väldigt mycket den senaste tiden så jag kan behöva en "vilodag".
 
Hittade av en händelse mitt gamla pass i morse. På bilden är jag 26 år, blond och korthårig.
 
Fyra år senare skulle jag - med samma pass - flyga till USA för första gången. Då var håret långt, rakt och nästan svart (jag påminde väldigt mycket om Morticia Addams till utseendet). Passkontrollen på Arlanda tyckte att jag åkte dit på egen risk. Men i USA hade man större förståelse för att kvinnor ändrar sitt utseende ofta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0