Från låg till hög

Även om gårdagen började så där så slutade den med en massa positiv energi i hjärtat. Jag får ta ut två kompdagar i slutet av mars vilket känns som om jag ska ha semester (lite bättre väder då, tack!), aprilschemat kom och var en välsignelse (välkommen tillbaka, sociala liv!) och jag hade lite privata uppenbarelser (jag blir så glad när jag följer råden jag ger andra).
 
Förkylningen har dock inte blivit bättre (jag tror alltid att jag mirakulöst ska kurera mig över en natt) så idag ska jag ägna mig åt inomhussysslor. Inte alltför ansträngande dock. Det är ett par repriser på tv med Gordon Ramsay som jag ska se, böcker som ligger på hög och ska läsas, kanske jag till och med hinner recensera någon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0