Kvartsfinaltorsdag!

Som jag misstänkte har det inte funnits så mycket tid att uppdatera bloggen under Hockey-VM (som sig bör kanske).
I förrgår bokade jag min Chicagoresa i januari som faktiskt blev mycket billigare än vad jag hade räknat med. Kanonbra priser både på flyg och hotell.
Så januari är verkligen en månad som jag ser fram emot. Först fem dagar i Chicago, hem och tömmer väskan för att sedan avsluta semestern med två veckor i Krabi.
 
Idag har jag jourtjänstgöring. Det hade jag även igår och den tillbringades i solen på balkongen där jag lyckades läsa en halv deckare och få en rejäl solbränna (får jag samma möjlighet idag så ska jag smörja in mig med solskyddsfaktor!).
 
Kvartsfinaler idag, hörrni! Jag tror USA, Kanada, Ryssland och Tre Kronor går vidare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0