Skön söndag

Det är inte alltid jag har koll till hundra procent vilken veckodag det är. Den senaste veckan till exempel då jag har jobbat väldigt mycket och långa dagar har jag inte haft koll alls.
Men idag är jag ledig och det känns verkligen som en riktig söndag. Jag sov länge (tio timmar i natt!), tog det lugnt med en kopp kaffe när jag gick upp, gjorde en god frukost (proteinpannkakor med kvarg och kiwi) och gick sedan till gymmet.
 
Idag körde jag bröst (min svagaste muskelgrupp), triceps och mage. Det var lite söndagsfeeling på gymmet också. Inte alls så hysteriskt mycket folk - man behövde inte slåss om redskapen.
Passet gick jättebra. Ökade i vikt på bröstpress (det gör mig oerhört stolt eftersom jag tycker att det är så tråkigt att köra).
 
I eftermiddag blir det storhandla och foodprep inför nästa vecka. Och självklart tittar jag på Tre Kronor-Tjeckien ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0