VM-vecka och grötfrukost

Det har inte blivit mycket bloggande den senaste tiden och de närmsta veckorna lär det väl inte heller bli prioriterat eftersom Hockey-VM börjar på fredag. Jag ska dock göra en liten ansträngning eftersom det finns lite att uppdatera om. Bland annat har jag fått igång mitt läsande igen och träningen går strålande bra (fem veckor i sträck utan en störande förkylning).
 
Idag har jag jourtjänstgöring (sedan halv fyra i morse - jag är obeskrivligt lycklig över att ingen ringde mig då). Vattnet ska tydligen vara avstängt här hemma nästan hela dagen så jag precis duschat och gjort mig i ordning i fall att jag skulle bli utkallad på jobb.
 
Idag skrek min mage efter gröt och bär till frukost. Proteinpannkakor och kvarg i all ära men ibland behöver man lite omväxling.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0