Välkommen 2015!

Utan att överdriva så bjöd 2014 på fler utmaningar än jag kunde hantera. Året inleddes med ett smärtsamt uppbrott och havererade avtalsförhandlingar på jobbet.
Under året har jag tappat cirka 80% av mitt hår utan lyckan att hitta en läkare som är tillräckligt intresserad av att hitta orsaken till det. Jag blev också utsatt för en inte så trevlig förtalskampanj på min arbetsplats.
 
Hela året kändes som en lång jävla kamp i motvind. Jag kommer aldrig att blicka tillbaka på 2014. Jag ser istället fram emot ett alldeles strålande 2015.
 
Det här året kommer istället inledas med en lång semester om dryga två veckor. Tid bara för mig och för återhämtning. När jag sedan kommer hem ska jag börja träna med en PT. Jag ska se till att renoveringen av lägenheten äntligen blir av. Och jag ska bara ägna tid åt människor som ger mig positiv energi. Alla andra ska jag rensa bort.
 
Aldrig har ett år varit så efterlängtat som 2015. Min intuition säger att det här blir ett bra år. Jag behöver läka ihop.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0