BCAA-isglass

Nej, det blir inte mycket tid över till att blogga längre. Har faktiskt inte så mycket att blogga om heller om jag ska vara helt ärlig. Jag jobbar heltid och min fritid ägnar jag åt träning. That´s it ungefär. Men igår fick jag reda på att jag kommer att få gå ner i tjänstgöringstid i vinter vilket gladde mig mycket. Jag tror jag behöver det för just nu rullar allting på i ett vansinnigt tempo och jag hänger inte riktigt med.
 
Träningen går i alla fall mycket bra trots att jag de senaste två månaderna till och från dragits med en muskelbristning i ena vaden. Men nu börjar jag själv att märka vilka framsteg jag gjort och träningen har aldrig varit roligare. Han är oerhört duktig, min fina PT.
 
Självklart har även jag hakat på trenden med BCAA-isglass (trots att det inte varit särskilt många dagar då man varit i behov av att svalka sig). Köpte glassformarna på Åhléns och använde Pear Slushie som smak. Blandade två skopor BCAA-pulver med dryga 4 dl vatten och frös in. Jättegott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0