Jag kommer aldrig tvivla på Karma igen

Ja, folk klagar på sommarvädret men personligen känns det som om juni kommit med det positiva flow som kom av sig lite på vägen i mitten av mars. Månaden kunde inte ha börjat bättre och maj kunde inte ha slutat sämre.
 
I förrgår - sista maj - gjorde jag en enorm uppoffring för en vän på grund av väldigt obefogad svartsjuka. Jag talar enorm uppoffring. En sådan som jag inte ens trodde att jag var kapabel att göra.
Dagen efter - den första juni - får jag träffa Peter Forsberg i hög person. Dessutom fick jag äran att bjuda honom på muffins som jag själv hade bakat (de fick väldigt fina omdömen av honom).
 
Det är Karma arbetar. Jag gav upp någonting stort men fick någonting större tillbaka. Älskar Karma. Kommer aldrig att tvivla på Karma igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0