Redan maj och VM-premiär

Tiden rullar på väldigt fort just nu. Inte ett enda blogginlägg hann jag med i april. Redan maj och jag har en mentalt utmanande månad framför mig. Ett anmärkningsvärt märkligt jobbschema och jag ska vara utan min PT i en hel månad (han har lite andra projekt). Jag kan inte i ord beskriva den separationsångesten!
 
Linus har fått mig att börja jogga. I alla fall i intervaller på mina morgonpromenader. Egentligen är jag inte ett dugg förvånad över att han har lyckats övertala mig att göra det. Härom veckan fick han mig att göra kullerbyttor också.
 
Idag hade jag en grymt bra träningsdag. Jag har varit väldigt arg på mig själv de senaste veckorna och släpper ut mina aggressioner i träningen (i positiv bemärkelse). I morse - innan frukost - blev det joggintervaller i 8 km, vid lunch körde jag ett svettigt spinningpass och på eftermiddagen ett styrkepass (axlar och biceps).
 
Ikväll är det äntligen dags för VM-premiären mellan Tre Kronor och Tjeckien.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0